pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Sunday, October 17, 2010

CERITA CERITI SAKINAH

dah selama 9 bulan berlatih setiap hari Sabtu dan Ahad-2.30-4.30petang, hah,malam tadilah hari kemuncaknya untuk sesi pengajian tarian asas di Swatari Pak Ngah Production.

seminggu yang lepas ni, dalam keadaan yang tidak berapa sihat-serangan B-D-S dan juga ulangkaji untuk peperiksaan, Sakinah berjaya juga menghadiri sesi latihan gerak gempur yang diadakan setiap hari- bermula pukul 8-11 malam.

seminggu ni juga, masa yang amat terhad untuk kami 4 beranak bersama berkumpul semasa makan atau pun semasa melipat baju.yelah, balik sekolah je -pukul 6.45, Sakinah dah aku suruh mandi, makan dan sembahyang maghrib.lepas tu pukul 7.30 dah kena hantar dia. jemput dia pukul 11 lebih, dalam kereta lagi dah tidur, terus sambung tidur semula kat rumah.

paginya, sekolah dan membuat ulangkaji peperiksaan dia.lepas tu pergi sekolah semula.memang rutin yang padat untuk minggu ni.syukur, dia tetap bersemangat jugak nak harung semua tu! tapi penat jugaklah dia kena dengar aku bising kat rumah ni....hihiii. kalau kita tak bising, dia akan buat "dek" aje...bukan dia tak tahu kerja @ rutin harian yang dia selalu kena buat tapi sengaja buat tak tahu sebab nak dengar juga aku BISING...hish...hish...

ni dah habis sesi tari-menari. akan bersambung semula untuk kelas tahap 1 pada masa yang akan diberitahu kelak. sekarang ni pulak fokus kepada peperiksaan akhir tahun yang akan bermula esok dan akan tamat pada 29.10 nanti.

aku? masih dalam keadaan yang tak berapa nak happy lagi.selagi semua tak selesai, hati tak senang.macam biasalah, bila datang musim exam ni,mak bapak semua risau. anak? alah relax aje diorang ni.

kita ni risau fikir macam mana anak jawab exam, risau jugak akan kesihatan dia.aku selalu berdoa supaya Sakinah dapat buat exam dalam keadaan yang sihat.kalau exam dalam keadaan badan yang tak sihat,otak pun jadi kurang cergas. ni semua aku dah rasa zaman jadi pelajar dulu! aku pernah muntah hijau masa exam kat universiti dulu gara-gara 1 hari semalam tak tidur- ni study maut! (padan muka aku-last minute punya prepare)

jadinya, aku tak nak benda-benda macam ni jadi kat anak aku pulak! serik dah...

untuk Sakinah; mama,baba dan Dik Mi doakan yang terbaik untuk Sakinah! untuk anak -anak kalian di luar sana yang juga akan menghadapi peperiksaan-doa yang sama juga dipanjatkan.mudah-mudahan doa kita ini mendapat penerimaanNYA. amin...


ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala