pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Friday, August 5, 2011

BADAK BERENDAM KETIKA HUJAN DI PASAR RAMADAN

Assalammualaikum semua pengunjung CITH dan salam Jumaat yang barakah.

moga apa jua yang kita lakukan hari ini adalah lebih baik daripada semalam.mudah-mudahan.hari ni masuk hari kelima kita berpuasa.tinggal lagi 25 hari lagi...(ni CITH kira dengan Sakinah pagi tadi...)Insya Allah moga mampu untuk seterusnya.

ok.bercakap juadah berbuka semalam,dek disebabkan CITH keluar awal ke PARAM-pukul 4 dah keluar maka macam-macam kuih yang CITH nampak.semua nampak dek depan mata sedap belaka...emm...godaan.walhal hari biasa pun kuih-kuih ni ada tapi tak pulak darjah keinginan tu tinggi.bulan puasa ni pulak yang berhajat.(nafsu yang lebih tu...)

tapi dalam banyak-banyak tu yang CITH terpikat ialah yang ini.BADAK BERENDAM...huhu.namanya dasyat!kebetulan pulak semalam hujan di tempat CITH.jadi memang kenalah tu.badak berendam di kala hujan turun.bila bawak balik,Sakinah tanya kenapalah kuih ni namanya begitu emmm...

jawapan selamat;daripada fizikalnya yang bulat-bulat tu dah nampak macam besar badak,lepas tu ada pulak kuah santannya maka seolah-seolah badan tu tengah berendam...adoh...boleh ke tak terima alasan tu?

CITH:teringin nak makan bubur som-som pulak...

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala