pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Friday, August 19, 2011

BERAMBUT BARU BIAR DEMAM PERGI JAUH-JAUH


Assalammualaikum semua pengunjung CITH.

salam Jumaat dan 19 hari bakal kita lalui hari ini.doa yang tidak putus-putus agar dapat menyudahkan baki yang masih ada.mudah-mudahan.

pagi ni tadi CITH bawaklah si kecik ni pergi mengunting rambut.dalam demam-demam tu sibuk juga menyebut nak naik tren.jadinya lepas hantar Sakinah ke sekolah agama,CITH pun bawaklah orang demam ni ambik angin tren.hihi...beli tiket ke Dato Keramat tapi saja je naik tren tu sampai ke Gombak lepas tu ikut tren tu patah balik dan barulah berhenti di Dato Keramat.hah,ambik puaslah sikit duduk dalam tren tu.agaknya dah jemu kot naik kereta.tren pulak hari-hari nampak tapi tak selalu naik.tulah sampai demam-demam dibuatnya.dah alang-alang CITH berhenti di Dato Keramat,teruslah CITH bawakkan dia ke kedai gunting rambut.yelah tak ada apa tujuan pun.saja ikutkan kehendak nak berjalan dia tu saja.hari ni pun CITH periksa suhu dia dah jadi paras normal sikit-37.4.tapi malam tadi CITH memang jaramkan dia dengan air asam jawa tulah.syukur,beransur sihat dia.bukan apa,orang yang tak pandai cakap ni susah kita nak tahu mana sakit dia,apa yang dia rasa...kalau dah pandai cakap tu lain cerita kan!

CITH:ni dah rambut raya ni harapnya bertambah sihatlah Hakimi CITH.

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala