pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
There was an error in this gadget

Thursday, August 11, 2011

JEMPUTAN PERMATA SENI BERBUKA PUASA DI RUMAH PM

Assalammualaikum semua pengunjung CITH...

al hamdulillah dah sepuluh hari Ramadan berlaku...pejam celik pejam celik(jangan pejam terus...) dah tak lama nak beraya.sana sini orang pergi berbuka puasa di luar yelah masa nilah pun nak rasa juadah penuh di depan mata ye! bercakap pasal makan-makan ni,semalam Sakinah dan Permata Seni yang lain iaitu tarian dan koir dijemput berbuka puasa di rumah PM.

sayangnya jemputan itu hanya untuk anak Permata Seni saja! bukan untuk mak bapaknya sekali.huhu...dia yang jeles tu kan...CITH ni jadi driver tukang hantar dan tukang ambik Sakinah di Istana Budaya.semalam- huh di tempat CITH hujan punyalah lebat.start dari tengahari hantar sekolah tu sampailah bawak ke petang!kecik besar jugak lah perut ni.maklumlah tak biasa bawak kereta dalam keadaan hujan lebat macam tu!.pakwe CITH awal-awal lagi dah pesan jangan bawak kancil takut-takut ada lubang.takut pulak tak perasan nanti, tak pun takut air naik kat tengah jalan! haru dibuatnya.

Kl ni kalau hujan sikit je,memang jalan sesak lah.itu dah resminya gitu!jadinya macam tu jugaklah yang CITH harung semalam.kereta melekat!kejap-kejap brek,kejap brek.biasa jalan sesak di Jalan Tun Razak menghala ke Bulatan Pahang.bila balik pulak sesak di Jalan Semarak sampai di Pasar Keramat.TAPI demi satu jemputan yang tak semua dipilihnya,maka CITH harung juga!tawakal dengan Allah,permudahkan laluan kami.yelah,jemputan ni bukan semua yang dapat.Sakinah dapat ni kira rezekilah.rezeki nak merasa pergi dan masuk ke rumah PM! hari tu masa anak PM bertunang tak dapat nak pergi sebab ada show di Jakarta.jadinya peluang kedua yang diberikan ini memang rezekilah.walaupun bila ditanya: "best tak?" emmm...jawab lemah saja...hihi..

CITH:berbukalah semalam CITH bertemankan si kecik.ni budak-budak yang pergi,tak tahu lah teruja atau tidak.kalau mamanya ni? teruja kot! ....

ALAHAI...

2 comments:

  1. wah bestnya sakinah dapat buka puasa kat rumah PM. Kalau mak nya dapat ikut sekali lagi best :-)

    ReplyDelete
  2. tu lah Chik Na-dia aje yg dapatnya.mama ngan adik kat gumah je...

    ReplyDelete

Blog Archive

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali

lalala