pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
There was an error in this gadget

Friday, November 26, 2010

ANAK TAK SIHAT-MAMA MESTI KUAT DAN SIHAT!!!.

alahai mata...ngantuknya rasa. apa taknya malam tadi berjaga mendukung Hakimi yang merengek tak tidur.sebelum tu, dia dah tidur tapi bila tersedar dalam pukul 12.30 tengah malam dah start tak nak tidur balik.tak nak tidur tak pe, ni dia buat pulak drama menangis dia...adus...

uwaak...uwaak...nangis.kasi 'cinta' pun tak nak.nak kena dukung je.passing kat baba dia pun tak nak.nak dengan aku aje.lenguh bahu dukung dia.kenalah aku bertawaf dalam rumah sebab letak je dia, nangis balik.dukung pun ada nangis jugak tapi taklah sekuat kalau diletakkan...

nampak mata dah lelap,tapi ada lagi tersedu,sedan dia.aku letakkan balik kat atas katil, UWAAK....UWAAK ....dia buat lagi....

selalu kalau dia macam ni, kasi cinta jer-dia diam balik. ni tak.letak atas badan pun tak nak, semua tak nak.alamat dukung dan pusing dalam rumah dengan mata sikit-sikit terpejam...nasib tak rebah!

entah pukul berapa entah, dah tak larat lagi bahu ni-aku letakkan dia kat atas katil-barulah terlelap. aku pun samalah.sedar-sedar pakweku dah kejut subuh.

pagi ni sekali lagi bawak Hakimi ke klinik ambil suntikan kali kedua.Dr periksa dalam mulut dia, dah nampak tak bengkak lagi.tompok yang nanah tu pun dah mengecil.jadinya tak payah nak suntik lagi esok.al hamdulillah...

alahai...bila anak tak sihat ni-kitalah maknya yang jadi sakit juga.bak kata Sakinah;
"kenapa mama macam tak ceria jer?"
ala, macam mana nak ceria, pikir ada anak yang tak sihat.

anak yang tak sihat selalunya nak dengan mama,mama..mama...tu yang dia rasa selamat kan...jadinya MAMA MESTI KUAT, MAMA MESTI SIHAT baru boleh jaga famili!!!

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali

lalala