pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Sunday, November 28, 2010

SUKIDA RESORT...SEMUA HAPPY

salam pagi Ahad.nilah nak cerita ceriti pasal aktiviti seharian semalam.memenuhi permintaan Sakinah dan tiga orang anak buah ku yang nak pergi memancing.tengokkan Hakimi pun beransur sihat(NI FAVOURITE DIA MAIN AIR DAN UDANG...) tapi tetap kena makan ubat lagi,jadinya pagi semalam,kami sefamili pun pergilah ke Sukida Resort,Semenyih.

kali ni ahli majlis memancing bertambah 3 orang baru-iaitu 3 orang anak buahku dan kak langku sendiri.Dia ni kira baru first timelah ikut aku dalam aktiviti mancing dan piknik-piknik ni.(BARANG BEKALAN)datang kat sini bukan bertujuan semata nak mancing tapi lebih kepada happy hour bersama famili dan acara makan-makan.(STANBY KHEMAH UNTUK BERCINTA DENGAN HAKIMI')biasalah kalu keluar outing je, bekalan makanan harus dibawa....hihii...kali ni bekalku kira 'up' sikit ...apataknya ada asam pedas tetel,sambal kerang,ayam goreng dan kat sini aku buat kerang rebus dan goreng ikan. sorang anak buah aku yang tak pegang pancing.saja nak rilek-rilek je... cuaca semalam ok di sebelah pagi dan tengah hari tetapi menjelang petang dalam pukul 3 petang,hujan turun seketika.syukur tempat yang kami duduk ni berbumbung jadinya tugas memancing masih tetap berjalan.

paling setia ialah kak lang ku ni-dia tetap maintain dengan joran 'manual' dia walaupun hujan dah turun.seronok orang baru pegang pancing..hihii...(NI PULAK ANAK BUAHKU-SI ALONG NI YANG KEJAP-KEJAP DAPAT IKAN-ikan talapia je lah...tapi ok)keseluruhannya petang semalam, semua orang happy.ikan dapat taklah banyak sangat-ambik dalam sekilo saja.ikan dikira dengan sekilo RM5.00.paling happy Sakinah-dapat ikan besar punye...ikan pacu.tapi kena lepaskan semula.ikan ni memang tak dibenarkan tangkap tapi puas hatilah dapat rasa tarik ikan dan bergambar!nasib baik jugak pancing rod tak ilang dalam air...tarikan ikan pacu ni memang dasyat...(MASA NAK TARIK IKAN PACU)(SESI POSE...)aktiviti selesai pukul 7 malam.jangan risau-kemudahan surau ada disediakan.kepada yang nak bermalam kat sini pun ok sebab ada kemudahan chalet disediakan.lepas balik ni terus ke sate Kajang...entri ni akan dimasukkan kemudian.

apa pulak plan hari ni?emm....

ALAHAI...

2 comments:

  1. seronok gak ni...kak bg alamat penuh en somi pun suka aktiviti mcm ni

    ReplyDelete
  2. sukida resort
    semenyih,hulu langat.

    dekat dengan air terjun tekala.dr ampang jumpa air terjun tekala dulu sebelah kanan, lepas tu ke depan sikit sebelah kiri bawah jalan-tulah sukida resort.

    ReplyDelete

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala