pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Tuesday, February 28, 2012

ATUR PERJALANAN KEMBALI

Assalammualaikum semua pengunjung rumah CITH ini.

terasa lama tidak berkunjung di sini kerana hambatan masa yang sentiasa mengikat tangan dan kaki daripada duduk diam di depan laptop ini.lepas satu projek diselesaikan,satu lagi yang mendatang dan begitulah seterusnya.

hari ini CITH gagahkan jua untuk duduk di depan laptop ini untuk menulis dan seterusnya menziarahi rakan-rakan yang luar sana.pejam-celik,pejam celik...menjelang lusa saja dah masuk bulan Mac.orang kata dah suku perjalanan masa untuk tahun 2012 ini.esok dah 29hb.29 Februari pastinya membawa kebahagiaan yang luar biasa rasanya khusus kepada mereka yang menyambut sambutan hari lahir pada hari ini mahu pun sambutan hari bahagia yang lain.maklumlah hanya 4 tahun sekali baru berjumpa tarikh ini,pastinya ia sangat ditunggu-tunggu.

kepada budak sekolah pulak,minggu depan bermula ujian formatif yang pertama.maklumlah lepas ujian,cuti semester.jadinya kenalah 'pecah lemak' dulu baru nak bersuka ria! samalah dengan anak dara CITH,minggu ni dah mula siri pecah lemak,pecah tidur...hihi...dek kerana ujian bagi sekolah kebangsaan dan sekolah agama dijalankan secara serentak! emmm...apa lagi,mamanya dah mula satu macam rasa.(macam biasa,stres level mama lagi tinggi daripada anak nak periksa!)

mujurlah habis sahaja ujian tersebut,CITH pun bakal pergi bercuti.jadinya,pujuk hati supaya lebih tenang...huhu...harapnya bolehlah untuk menangani segala hal.semuanya harus diatur dengan baik supaya semua berjalan lancar.

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala