pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
There was an error in this gadget

Saturday, February 11, 2012

RATAH KERANG PAGI-PAGI

Assalammulaikum semua pengunjung CITH....selamat berhujung minggu.di tempat CITH hari ni,semua sekolah ada sekolah ganti baik sekolah agama,begitu juga sekolah kebangsaan.maklumlah cuti Tahun Baru Cina tempohari,terlebih cuti...ni kenalah gantikan.

balik dari menghantar Sakinah tadi,CITH pun singgahlah di pasar tani.seronoknya kalau pergi awal pagi.maklumlah semuanya masih segar lagi.orang pun masih tak ramai.seronoklah kalau kita nak memilih-memilih tu.

bawak si kecik ni,tak lain tak bukan...dari jauh lagi dah bising nak mintak cockle,cockle...selagi tak beli dulu,selagi tu tarik tangan kita ajak beli yang dia nak dulu.nasib baik nak mintak makanan kan...jangan dimintanya mainan tu...hihi...

balik je rumah,dah mintak nak cockle dia.ingat benda tu boleh terus makan agaknya.apa lagi CITH pun terus je cuci kerang tu dan bubuh sedikit air,rebus.kejap tu,dah nampak kerang yang tersenyum.apa lagi bersorak sukalah peminat ni...

pagi ni,dia sorang-sorang je dah siap ratah kerang rebus dengan cicah kicap+cili padi+limaunya...makanlah anak oi...yang sekor tepi dia tu...dok dapat pandang dan bau ajelah ye...sorry tak boleh!

ALAHAI...

2 comments:

  1. agak-agak selisih tak kita pagi tadi kat pasar tani :-)

    ReplyDelete
  2. oo ye ke? nampaknya tak jauh kita ye..klu nampak muka bodyguard sy yg kecik ni,tegur2 la...hihi...

    ReplyDelete

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali

lalala