pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
There was an error in this gadget

Friday, February 3, 2012

REZEKINYA SAMPAI TAK TERMAKAN

Assalammulaikum semua pengunjung CITH. salam Jumaat yang barakat.mari kita sama-sama memperbanyakkan selawat kepada Nabi Junjungan kita Nabi Muhammad s.a.w.

hari ni CITH nak kongsikan kesyukuran yang melimpah ruah kepada DIA yang melimpahkan juga rezeki kepada kami.apa tu? ni dia...
ini dia buah belimbing buluh yang pagi tadi CITH dapat kaitkan.masuk yang ini dah rasanya 3 kali berbuah.kalau tak silap CITH.tapi kali ini buahnya semakin lebat dan saiznya boleh tahan besarnya.memang geram menengokkannya.

dua hari lepas dah dikaitkan seplastik untuk diberikan kepada rakan -rakan kakak CITH di ofis dan jiran kat sebelah rumah ni.hari ni pulak insya Allah nak diberikan kepada rakan-rakan mengaji petang nanti.untuk CITH,cukup sekadar 3@4 biji sahaja untuk dibuat sambal belacan.maklumlah bila tak ada pakwe ni rasanya selera pun terputus juga..hihi...anak-anak bukanlah kaki makan yang bersungguh-sungguh.memang dalam hati nak masak lemak cili padi dengan telur itik (adoh...ingat air tangan arwah mak...huhu...),masak udang galah ke,daging salai ke...TAPI tak cukup korom dan kaki makan yang nak makan.beras yang dimasak 1 cawan pun tak boleh habis ini kan pulak lauk-lauk sebegini.emmm....

tak mengapalah,rezeki yang berlebihan ini sama-samalah kita kongsi.tak dapat kongsi yang lain,kongsi yang ini harapnya dapat manfaat untuk semua.CITH dan anak-anak seronok mengait buah dan mengutip buah...hihi...

ALAHAI...

1 comment:

  1. rumah akak baru nak berbunga...cuma ada beberapa bijik je hari tu..tupun dah selamat akak masak.
    Kalau berbuah memang byk, tak habis mkn...selalunya akak bagi2 je kat jiran

    ReplyDelete

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali

lalala