pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
There was an error in this gadget

Monday, February 6, 2012

PERTEMUAN BERBELAS TAHUN KERANA PERKAHWINAN

Assalammulaikum semua pengunjung CITH...

hari ni KL masih lagi lengang.warga KL dan Selangor masih bercuti sehingga esok.bermakna hujung minggu ini ramai di antara kita 'makan angin' agaknya.semalam CITH sempat menghadirkan diri ke majlis kahwin rakan sekelas zaman sekolah rendah dulu...adoh sungguh nostalgia rasanya!

maklumlahlah,bukan setakat berbelas tahun tapi ada tu dah berpuluh tahun tak berjumpa sebaik sahaja habis sekolah darjah 6.jarak masa yang panjang ini membangkitkan pelbagai kenangan terindah di antara kami.meski pun ada di antaranya dahulu tidak rapat,tetapi bila dah berusia ini itu semua tidak penting.apa yang penting pertemuan ini sesuatu yang indah.

wujudnya Facebook membawa kepada proses menjejaki kawan-kawan lama dari sekolah rendah hinggalah ke universiti.bila dah dapat bertemu di alam maya,ingin pula bertemu secara bertentang mata.yelah di alam maya tak sama di alam sebenar! hihi...rasanya,untung juga ada majlis perkahwinan ini maka satu pertemuaan dapat diaturkan.itu pun banyak kali CITH menulis di status di FB sekolah supaya ramai lagi rakan-rakan turut hadir ke majlis ini.yelah,kita hanya merancang pertemuaan itu tapi DIA juga yang mengizinkan kejadiannya.

walaupun tidaklah sampai sekelas yang hadir tapi sebilangan ini pun bagi CITH sudah cukup happening dan sangat berbekas di hati ini...pelbagai perubahan yang boleh dilihat...hahaha...perubahan masa turut membawa perubahan status,diri, dan segalanya.
kalau dulu zaman sekolah dialah yang selim melim,sekarang ni dah bertukar saiz,kalau dulu pendiam sekarang dah kecoh sikit,kalau dulu cerah,sekarang lagi cerah,kalau dulu tak mesra,sekarang sudah mesra pendek kata semuanya berubah!

memang sangat seronok.ada yang kata lepas ini CITH kena usahakan untuk membuat pertemuan lain pulak bagi memanjangkan lagi hubungan ini.maklumlah,berjumpa di rumah orang kahwin ni tak sesuai sangat nak bersembang ye.itu pun semalam rasanya kamilah yang paling over di majlis tersebut.ketawa tak pandang kiri kanan...hihi...apa taknya,ada tu muka dah berubah,bila berborak dah lupa nama.bila dah ingat nama lain pulak jadinya...tergelak-tergelak lah mengingatkan cerita lama.kesian dengan pengantin yang tak dapat nak joint kami yang lain dek karana tengah sibuk bersiap.

selepas ini memang memerlukan pertemuan lagi...ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali

lalala