pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Monday, February 13, 2012

WESTERN DI THAT LITTLE GERAI

Assalammualaikum semua pengunjung CITH...

hari ni CITH nak berkongsi tempat makan baru yang CITH pergi malam semalam.malam semalam versi all girls kecuali si kecik CITH ni sorang 'jejaka'.hihi...kiranya ini kali keempat CITH dah pergi tapi baru kali ini CITH masukkan artikelnya.

nama tempat ni ialah THAT LITTLE GERAI.walaupun hanya berkonsepkan gerai tapi makanan yang dihidangkan tetap setanding macam di restoran-restoran juga.menyediakan rangkaian 'Western food' yang disediakan oleh 2 pakar chef mereka yang masak di hadapan kita iaitu daripada Chef Aidy dan Chef Ray.memang tidak menghampakan.apatah lagi kalau datang ke sini dalam keadaan perut yang memang lapar dan selepas itu anda pasti bersandar kekenyangan! ni serius!!!...

ok,apa yang kami order semalam? inilah dia...oppps lupa pulak CITH tentang harganya...maklumlah kali ni Kak Cik CITH yang jadi taukenya,jadi terlupa pulak nak meminta bilnya untuk disimpan...huhu...tapi harga untuk kami berlima dengan air buah-buahan semuanya ialah RM 130.00.

senang cakap,makanan di sini ada rupa,ada rasa dan pastinya ADA HARGA!...tapi kalau dah cuba sekali memang rasa nak datang lagi.ini diakui oleh mereka yang CITH bawak semalam.kalau sesiapa nak cuba,ini alamatnya.bagusnya telefon dulu untuk tempahan meja.maklumlah tempatnya agak kecil dan sedikit terhad.waktu mula beroperasi ialah dari pukul 6 ke atas.

THAT LITTLE GERAI
Jln AU5D/1 Lembah Keramat Ulu Klang
Kuala Lumpur.

tel:017-3193585

1 comment:

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala