pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Tuesday, April 3, 2012

DOMINO'S PIZZA DATANG MENJEMPUT

Assalammualaikum semua pengunjung CITH...

cerita pasal makan lagi ye.kali ni citer pasal pizza.hujung minggu lepas,adalah seorang staf perempuan Domino pizza ni datang mengetuk pintu rumah CITH.selepas dijelaskan tujuan kedatangannya barulah kami bercakap dan melihat apa yang dibawanya.kalau tidak bercakap di sebalik pintu sajalah.rupanya mereka sedang dalam rangka promosi pizza untuk diberikan kepada pelanggan dengan separuh harga.

tak salah CITH,tahun lepas pun ada juga promosi macam ni.masa tu,CITH dikenakan bayaran RM 30.diberikan satu pizza regular percuma dan voucher pizza yang boleh ditebus dengan harga yang berbeza daripada biasa.

tapi kali ini,bayaran sebanyak RM20 sahaja,masih dapat regular pizza dan voucher untuk pembelian.kalau tak nak tebus voucher ni pun tak apa,sebabnya dengan pizza regular tu -RM 23.80 bermakna modal kita yang RM 20 tadi tu dah kira berbaloi kan!

memang kenalah budak staf tu datang ke rumah CITH,kami ni 'pemakan' pizza.hihi...tapi selama ni bukanlah follower Domino's Pizza ni sangat.CITH lebih kepada Pizza Hut apatah lagi restorannya pun memang ada sepalaung je dari rumah.kalau Domino ni kenalah keluar dari kawasan rumah.

malam tadi,CITH dah pun "merasmikan" voucher pertama kami...cukup untuk bertiga makan.ingatnya lepas ni kalau ada 'ahli majlis' yang ramai,CITH nak call aje pizza ni ke rumah...emmmm...senang kan! hihi...
ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala