pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
There was an error in this gadget

Saturday, April 14, 2012

POS LAJU SELAMATKAN FRIDGE MAGNET

Assalammualaikum semua pengunjung CITH...selamat berhujung minggu.

minggu ni nampaknya bukanlah hujung minggu yang boleh nak happy hour.apa taknya,hari ni sekolah ganti di sekolah kebangsaan Sakinah.ganti awal-awal untuk cuti hari raya Aidiladha nanti.esok pulak ada majlis penyampaian hadiah pelajar cemerlang exam upsr,pmr,spm 2011 bagi bagi kawasan parlimen CITH di sini.makanya,team tarian Sakinah telah diberi mandat untuk mempersembahkan tarian mereka pada majlis tersebut.

jadinya 2 hari di hujung minggu ni nampaknya penuh dengan aktiviti menguruskan Sakinah lah...TAPI,dalam pada itu,hujung minggu hari ini memberikan sesuatu yang berbunga di hati...pos laju berjaya menyampaikan fridge magnet yang dikirim oleh Kak Nieda (CEMPAKA BIRU) ke tangan CITH.ada 2 fm iaitu dari Surabaya dan Vietnam dan juga keychain dari Alor Setar.memang ketiga-tiga tempat ni,belumlah CITH sampai kak!

lama dulu (kalau tak salah,Bandung ke kak?)Kak Nieda pernah mengirimkan fm untuk CITH tapi sayangnya tunggu punya tunggu...huhu...tak sampai ke tangan.sebabnya; kirim dengan pos biasa saja.jeran jugak rasanya kan kalau yang dikirm tak sampai ke tangan!

tapi selepas kejadian itu,ada kawan CITH yang menghantar fm kepada CITH melalui pos laju.al hamdulillah sampai! dan CITH membalas kembali pun dengan pos laju juga dan sampai.jadinya,sejak itu kepada yang sudi nak mengirim fm,CITH cakap awal-awal gunakan khidmat pos laju.so far ni,al hamdulillah sampai.

buat Kak Nieda,lepas ni harap jangan serik nak kirim tau! kalau dengan pos laju ni kita ada bukti pengiriman.so apa-apa berlaku,kita ada buktinya.hihi...

kepada rakan blogger yang collect fm ni,jomlah kita main tukar-tukar! tak kisahlah dalam atau luar negara.ye lah,kadang tu dalam negara sendiri pun banyak juga yang belum ada kan...

ALAHAI...

3 comments:

  1. assalamualaikum ... miss la si kakak kita nak dpt hadiah cemerlang.

    ReplyDelete
  2. Akak juga akan buat N3 tentang FM ini.Tapi sekarang tak sempat lagi maklumlah hujung minggu.

    ReplyDelete
  3. MALA: o ye? aiseh...tak pe lah.tu dpt p oman tu kira adiah bsr lah si kakak dapat ye! tahniah utk mama dn kakak.mmg ramai anak yg cemerlang kat tmpt kita.penuh satu ballroom pg tadi.

    kak nieda: ok kak,tk pe.janji kita dh selamat dpt kan! hihi...

    ReplyDelete

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali

lalala