pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
There was an error in this gadget

Sunday, April 29, 2012

KAKAK MENARI SEMUA BERKORBAN

Assalammualaikum semua pengunjung CITH...

bila tiba hujung minggu pastinya kita mengharapkan untuk bermalas-malasan di rumah kan.masa ni lah ingatnya boleh sambung tidur,lepak di depan kaca tv dan sebagainya.tapi untuk minggu ini nampaknya itu semua tidak berlaku....hujung minggu kali penuh dengan aktiviti Sakinah.

semalam,CITH tetap menghantar dia ke sekolah seperti biasa.tapi CITH pun turut sama ke sekolah untuk mengikuti rombongan tariannya ke SK Kementah untuk satu majlis di sana.satu 'PENYAKIT' Sakinah ni,bila tiap kali ada persembahan dia nak CITH turut ada bersama.jadinya terpaksalah mamanya dengan si adik menjadi pengekor setia dia.(sambil tu dapat jugaklah CITH merakamkan video ini)

tapi maklumlah kan,bila kita ada budak kecik yang belum berapa nak berakal ni,macam-macam karenah kita harus bersedia.sekejap nak pergi toilet,sekejap nak air,sekejap nak makan walaupun kat rumah dah siap makan,kejap nampak orang makan 'jajan' dia pun nak sama...emmm....pendek kata kena SABAR!!! huhu...

hari ni pulak seharian di ASWARA kerana ada bengkel tarian asli dan kontemporari yang diadakan di sana.dari jam 9-6 petang.jadinya memang minggu ini kami berkorban dek kerana kakak menari!

jadinya ini sahaja yang CITH sempat rakamkan.ada yang kurang harap boleh diperbaiki.

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali

lalala