pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Tuesday, April 24, 2012

NIKMAT BUKAN UNTUK MAKAN SEORANG

Assalammualaikum semua pengunjung CITH...

dah 3 hari tak menjengah di sini ada kelainan pulak CITH rasa pada setting blog hari ni.tak tahu lah kot CITH punya saja yang lain atau kalian juga ada rasa kelainannya...sama jugalah dengan FB,dulu lain settingnya,selepas tu bertukar lagi dan sekarang pun bertukar lagi.maknanya semua yang ada ini memang tidak kekal! mana yang Allah punya,DIA akan ambil balik,dan kepandaian manusia juga bertukar mengikut SETTING daripadaNYA. Allah hu Akbar!

begitu juga nikmat yang kita perolehi dalam hidup kita kan...macam sekarang ni rasanya ramai di kalangan para rakan blogger yang tersenyum lebar pabila melihat payslip gaji masing-masing.Kak Nieda-  ada untung tak? hihi...itu senario orang dapat payslip lah kan...kalau orang yang macam CITH ni? emmm...kita pakat share payslip orang lain lah ye.boleh kan...

bila orang cerita pasal naik itulah,naik inilah,claim itulah,claim inilah dan entah macam-macam yang di'revise' dalam struktur penggajian,CITH hanya bersedia dengan satu kemungkinan bahawa akan adanya NAIK SEMUA HARGA selepas ini atau pun tak lain signal nak PRU dah semakin hampir!!!

apa pun rezeki yang datang itu pastinya bukan milik mutlak kita.ada bahagian orang lain di dalamnya untuk sama merasai kemudahan itu.Alhamdulillah,CITH antara mereka yang menerima kemudahan itu.terima kasih Allah memberi peluang CITH berkongsi dengan apa yang pakwe CITH dapat.al hamdulillah...nikmat ini bukan untuk makan seorang,awal-awal lagi sebagai MENTERI KEWANGAN...hihi..., CITH sudah bersedia dengan senarai menunggu untuk pengagihan kepada pihak  yang wajib menerimanya.al hamdulillah dah selesai tanggungjawab berzakat hari ni.lega rasanya apabila hak orang kita dah selasaikan.lepas ni mahu dilunaskan pemberian saguhati kepada mereka yang lain pulak.(CITH pun dapat jugak sharenya...terima kasih Allah.terima kasih bos!)

kalau diikutkan kata hati,memang rasanya nikmat itu nak makan seorang diri.buat apa nak share dengan orang lain kan...itulah bisikan yang dibisikan oleh musuh manusia-syaitan laknatullah.tapi kata akal-JANGAN KUFUR! nanti Allah tarik balik apa yang diberi.masya Allah,sesungguhnya rezeki dan nikmatNYA ini memang bukan untuk diri sendiri.

Ya Allah,jadikan hambaMU ini hamba yang bersyukur, jauhkan kami daripada bersifat kufur....amin...

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala