pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
There was an error in this gadget

Monday, April 2, 2012

SUNGGUH 'KAW' AKU DENGAN BURGER KAW INI !

Assalammulaikum semua pengunjung CITH.

hari ni di tempat CITH hujan di subuh hari sampailah ketika ini.di jalan raya,nampaknya sesak.maklumlah bila hujan sahaja,mulalah jalan pun jem.apa taknya,jalan licin baiklah memandu berhati-hati.ofis tak lari mana pun,jangan kita yang berlari kan!

hari ni CITH nak citer pasal satu burger ni.hebaohlah di FB,kawan-kawan mengupdate status masing-masing dengan pergi makan di Kaw-kaw Burger Seksyen 2,Wangsa Maju.

melihatkan gambarnya,memanglah tergoda,berahi dan terliur!!!.makanya,CITH pun berhajatlah untuk mencubanya.so apa lagi,Sabtu malam tempohari CITH pun keluarlah untuk ke sini.dalam FB,dinyatakan bahawa gerai ini beroperasi dari pukul 5 petang hingga pukul 12++ tengah malam.

masa CITH pergi tu jam pukul 10 malam.baru masuk simpang nak ke gerai tu saja,dah nampak panjangnya deretan kereta yang dah bersidai di tepi jalan.mak aiii...memang 'kaw' ke penangan burger ni?

CITH toleh belakang,alamak...escort CITH dah tidur.tak dapat nak suruh snapkan gambar.nampaknya,misi hari ni gagal.gerai dah jumpa,dah lalu pun depan gerai tapi parking memang tak ada,tempat duduk nak makan pun tak ada,orang ramai panjang beratur...emmm...kesimpulannya,CITH pusing balik kereta dan terus balik rumah saja.

petang semalam,sebaik sahaja selesai solat Asar,CITH sekali lagi nak mencuba nasib.pergi lagi ke gerai burger ni.memang ada dah 2-3 kereta di tepi jalan.di kerusi pun memang dah ada orang yang menunggu.CITH pun tanyalah sorang budak perempuan yang dok sibuk menggunting kertas;

" dik,dah boleh oder ke?"
"tak boleh lagi kak.kena tunggu pukul 7."
"kenapa pulak?nak tunggu pukul 7 lagi 1 jam setengah lagi ni."
"memang kak,pukul 7 nanti baru ada orang yang kasi nombor.lepas tu order pertama pukul 7.45.akak kenalah beratur dulu."
"mak aii...nak tunggu untuk nombor dulu?tak boleh ke,ambik nombor sekrang lepas tu tunggu oder sahajalah"
"tak boleh kak,nombor tu bukan saya yang kasi.memang pukul 7 nanti baru ada orang kasi nombor tu datang.lepas tu baru boleh buat order"
"saya dah datang malam tadi,nampak orang ramai.anak saya masa tu dah tidur.ni saya datang awal sebab dalam FB kata dah start pukul 5,saya ada budak kecik lagi takkan tak boleh consider kasi saya satu nombor dulu lepas tu saya datang balik untuk ambil order?"
"memang tak boleh kak.akak kenalah tunggu beratur sini dulu."

emmm...malaslah CITH nak panjang lebar lagi bercakap dengan budak ni.kang banyak cakap,nada suara pun boleh BERTUKAR kan! huhu...apa yang dapat? dapatlah snap gambar ni.

sudahnya CITH pergi Wangsa Walk.bawak dua beradik ni bermain dan makan di A&W.habis cerita.tak banyak karenah.tak payah nak bersusah beratur panjang,nak tunggu lama,nak pikir nak duduk mana,nak pikir nak solat kat mana...

betul kata kawan CITH-Cendana Kasih,makan kat Burger King lagi senanglah!KESIMPULANNYA: misi gagal dan rasanya MALAS DAH nak melayan burger yang dikatakan KAW ini.apa yang pasti nak dapatkannya memang pun dah "KAW" rasanya!!!

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali

lalala