pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Thursday, April 19, 2012

NAK MENANG HADIAH SOLIVITE DAN TROPICANA

Assalammualaikum semua pengunjung CITH...

CITH baru balik dari pejabat pos untuk mengepos dua peraduan sekaligus! hihi...satu untuk anak,satu untuk mama.entah lah kali ni bersemangat untuk mengisi borang pulak.

mulanya Sakinah yang sibuk mengumpul pembalut minuman Solivite.katanya sekolah dia terlibat dalam peraduan kumpul dan menang ni.

jadinya,sejak tu kat rumah ni memang kenalah beli Solivite.waima tak minum lagi pun tapi pembalutnya awal-awal lagi dah kena "disunting".bukan setakat tu sahaja,dek kerana nak mengumpul ni,habis kawan-kawan di sekolah turut sama membantu memberi pembalut ini kepada Sakinah.katanya,kawan di sekolah tak nak kumpul.jadinya dialah yang mengumpulnya.

bila melihatkan semangat dia nak mengumpul tu ada,CITH pun membantulah dia untuk mengguntingkan pembalut tersebut dan seterusnya mengisi borang peraduannya.

mamanya pulak nak menang juga.hihi...ni peraduan pembalut jus minuman Tropicana.tak tahulah apa hadiah yang bakal dapat.kalau dilihat daripada senarai hadiah...emm...boleh tahan.tak apalah-bak kata orang:tuah ayam nampak di kaki...tuah manusia mana tahu kan...huhu...

jadinya,pendek kata kami sama-sama nak menang.tunggu dan lihat sajalah...

ALAHAI...

1 comment:

  1. Hi. Ye ke boleh dapat tu? Anak saya 2 orang hantar borang untuk peraduan Kumpul & Dapat Solivite tu. Kadang2 tu, terfikir juga, betul ke dorang tu nak bagi hadiah? Tak pun, entah2 dorang dah memang dah pilih pun sesiapa yang akan dapatnya. Mana taknya, dah siap tertera, bukti pos bukan bukti penerimaan. Yelah kan, guna pos biasa camne nak check? Lainlah guna register pos atau Pos Laju... Entahlah... Dah banyak dah hantar borang penyertaan pada pelbagai peraduan, tak pernah pun satu yang dapat. Yelah, seumur hidup kira tak bertuah lah ye sebab tak dapat... hahaha... entahlah..

    ReplyDelete

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala