pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
There was an error in this gadget

Wednesday, November 23, 2011

ADA RASA BISING,TIADA RASA RINDU?

Assalammulaikum semua pengunjung CITH...

hari ni bermulalah kem Permata Seni "berkampung" di DE PALMA AMPANG sehingga Sabtu.bila kata berkampung tu maknannya memang tak balik rumahlah.makan,tidur dan latihan semuanya di hotel.ini merupakan kali ketigalah Sakinah berjauhan daripada CITH dan adik walaupun tak jauh mana Ampang tu...

kalau diikutkan dia,nak saja duduk rumah dan suruh CITH hantar dan jemput dia tiap-tiap hari...emm...kalau dah diberikan kemudahan penginapan sebegitu rupa baiklah duduk saja di hotel.CITH cakap kat dia;
"nilah masanya lepas daripada dengar mama punya bising...kan Sakinah selalu kata mama bising lah,mama suka marahlah...bla...bla..."

baru 1 hari dia pergi memanglah rasa sunyi rumah ni.apa kan tidak hanya CITH dan adik sahaja berlawan bercakap.kalau ada dia tu memang ada saja nak dibisingkan.hihi...tapi tulah dalam tak suka dengar bising-bising tu rupa-rupanya ada rindu disebaliknya.hahaha...

rindu? yelah,sekejap-sekejap dia telefon CITH.tanya apa? "hello ma,mama buat apa?mama jangan tidur tau,Ina call mama jawab nanti..." adoh...dah sampai tidur pun tak boleh?emm...memang parah ni.malam nanti CITH nak pergi menjengah biliknya.kata dia satu bilik 3 orang.CITH dah pesan kat dia,pandai-pandailah bangun awal,siapkan diri sendiri dan jaga barang sendiri.dia boleh kata pulak;
"Ina kalau dengan kawan-kawan,boleh je bangun awal..."

oooo maknannya bila dengan mama ni dia sengaja lah buat-buat tak boleh bangun supaya dapat dengar suara mamanya yang lemak merdu ni menyanyi tiap hari! hish...kita ni memang tak berhenti menyanyi.kalau jadi artis tu dapat gak royalti dek kerana menyanyi banyak lagu kan...tapi nilah menyanyi kat dalam rumah.siapa nak bayar tu? bertuah punya anak ....

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali

lalala