pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
There was an error in this gadget

Monday, November 14, 2011

HARI ANUGERAH SK SETIAWANGSA,SYUKUR YA ALLAH

Assalammualaikum semua pengunjung CITH...

biarpun sudah agak "sedikit" sejuk untuk CITH sharekan di sini coretan mengenai hari anugerah sekolah Sakinah,CITH tulis juga di sini sebagai satu dedikasi untuk dia.CITH rasa sejak minggu lepas dan minggu ini memang merupakan hari penyampaian hadiah di sekolah anak-anak kita kan.maklumlah selepas ini mereka akan bercuti panjang pula...

sebagai seorang mama,CITH memang terasa beban yang tersangat besar di pundak ini apatah lagi anak-anak CITH bukan ramai pun.nilah 2 kerat kata orang.jadinya biarlah 2 kerat ini menjadi seperti kata-"tenggelam jadi mutiara,terapung menjadi pulau'...(ye ke ayat ni,tapi sikit lebih kurang macam tulah gasanya...hihi..)tanyalah pada siapa pun,pastinya jawapan mahukan kejayaan untuk anak-anak.apatah lagi CITH percaya ramai di kalangan blogger di sini yang telah besar panjang anak mereka,rasanya CITH terlalu kerdil nak dibandingkan dengan kalian yang pastinya punyai pengalaman yang lebih banyak lagi.jadinya pengalaman yang sekecil ini,CITH rasakan sangat berharga dalam hidup CITH membesar dan mendidik Sakinah.apa taknya,kalau salah pada anak orang akan kata; "eh,mak dia tak ajar ke...?" tengoklah,mak juga yang disalahkan.mereka tak tuding jari pada golongan ayah pun kan! dan CITH rasa sangat bersalah kalau CITH yang duduk di rumah ini tidak mampu untuk berbuat sesuatu pada anak-anak.rasa bersalah itu seakan menghukum diri CITH sendiri sebelum orang lain menghukum CITH.selalu pakwe CITH ingatkan CITH, "awak tak salah...awak yang terlebih stres....bla..bla..."

justeru,kejayaan Sakinah merupakan satu hadiah kelegaan CITH sebenarnya!pengubat rasa stres CITH dan memadamkan segala rasa penat lelah.memang kenyang sehari rasanya bila dapat keputusan dia!agaknya itu juga yang dirasai oleh arwah mak CITH dulu-dulu meski pun ketika itu CITH langsung tidak mengerti golodak dan kocakan dalam hatinya.nah,sekarang CITH rasai semua itu!kegembiraan hari anugerah Sakinah lebih manis lagi kerana pakwe CITH berpeluang meraikan bersama kami di sini.apatah lagi Sakinah turut membuat persembahan tarian dalam majlis tersebut.kenangan manis yang diberikanNYA ini sesungguhnya satu hadiah yang sangat berharga buat CITH sebagai seorang mama.syukur padaMU YA ALLAH...ACARA : MAJLIS ANUGERAH CEMERLANG
LOKASI : SK SETIAWANGSA
PERASMI MAJLIS : DATO' ZULHASNAN RAFIQUE
TARIKH : 11/11/11


ALAHAI...

5 comments:

  1. Tahniah. Sakinah dapat hadiah apa tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tahniah,sakina! sakinah memang layak untuk mendapatkan anugerah cemerlang guru besar....from Wan Dania :) semoga berjaya apabila di masa hadapan!

      Delete
  2. terima kasih. al hamdulillah.dia dapat hadiah terbaik dlm aliran dan anugerah guru besar.

    ReplyDelete

Blog Archive

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali

lalala