pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Friday, November 11, 2011

HARI INI 11.11.11.MENARIK?

Assalammulaikum semua apengunjung CITH...

salam pagi Jumaat.wow!hari ini satu tarikh yang sangat menarik ye.11hb November 2011 atau 11.11.11.semuanya berangka satu dan membawa jumlah 6.maaf sampai setakat ini sahajalah ilmu CITH.tak pandailah untuk memberi tafsirannya kerana hidup CITH sendiri pun hanya DIA YANG MAHA MENGETAHUI.

apa yang pasti,satu tarikh yang menarik.kalau ada yang naik pelamin ni senang nak ingat tarikh anniversary.maklumlah,selalunya orang lelaki ni kan "sukar" sekali nak simpan memori pasal tarikh-tarikh ni.jadinya dengan no 11.11.11 ni tak adalah kes terlupa kan! (emm...tapi kalau nak lupa jugak tu,memang ada ...hihi...)

apa menarik?untuk CITH tak ada apa pun nak disangkut pautkan sekadar satu tarikh yang istimewa bagi Sakinah hari ini.hari ni awal lagi dia dah ke sekolah.Sakinah terlibat dengan persembahan tarian dan juga penyampaian hadiah untuk Hari Anugerah hari ni.al hamdulillah.sekejap lagi,dalam pukul 8 ibu bapa pulak kena ke sekolah.kiranya hari ini adalah hari untuk dia.syukur,pakwe CITH masih ada lagi di sini dan dapatlah kami bersama meraikan hari untuk dia.selepas penyampaian nanti,kami akan bercuti di Genting Highlands pulak.tak lama.2 hari 1 malam.ni kira hadiah untuk Sakinah lah.bukan senang nak senang kan...nak kasi dia main sepuasnya.tengoklah nanti larat ke tidaknya dia tu...hihi...

ok,CITH berhenti di sini.nak bersiap nak pergi sekolah Sakinah pulak.untuk semua,selamat berhujung minggu dengan orang tersayang.moga semuanya berada dalam kegembiraan hendaknya.CITH berehat untuk sehari dua ini.jumpa lagi!

ALAHAI...

3 comments:

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala