pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Sunday, April 24, 2011

BARU SAMPAI DARI KAMPUNG-BUAT LAH LAGI SUPRISE!

Assalammualaikum semua...

bertemu kembali dalam CITH.I'm back! walaupun cuma semalam saja dapat bermalam di kampung,jadilah asalkan matlamatnya tercapai..

seperti yang aku ceritakan semalam,kepulangan pakweku ni memang tiada sesiapa famili member sebelah mertua yang tahu.mulanya aku ada tulis di wall FBku,tapi terpaksa aku removekan semula lantaran ingin membuat kejutan dekat orang kampung!

semalam petang baru sampai di kampung.banyak sangat pula agenda yang nak dibuat terlebih dahulu sebelum balik semalam.terima kasih http://cendanakasih.blogspot.com.ikan keli yang diberikan semalam memang super!(walaupun dah lewat petang baru sampai,tapi masih tetap mampu pekena ikan keli goreng dan talapia stim!)

memang supriselah balik semalam.apa tidaknya,bila tak beritahu nak balik-makanan yang sedia ada dah pun habis.orang rumah dah selamat makan malam.jadinya orang KL lah yang balik kena masak.tu lah jadinya suprise!!!...

AKU? moral of the story-next time don't make suprise...

ALAHAI...

2 comments:

  1. hehe penat2 jer masak kan> dah la baru smpi :D..

    ReplyDelete
  2. hihi...tulah nak buat suprise lagi punye pasal.ha,kena lah penat dulu baru leh makan.klu tidak,telefon btau nk balik je,sure dh siap semua.

    ReplyDelete

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala