pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Wednesday, April 20, 2011

BILA DAH KENA TANGKAP...

Assalammualaikum semua...

rasanya semua dah baca dan tengok kat TV pasal kes tangkap khalwat Dato’ Salim Parlan(foto oleh GOOGLE.COM)TKSU Kementerian Belia dan Sukan bersama temannya di sebuah hotel di P.Pinang

Mengikut pertuduhan, Salim dan Nur Diayana 29 tahun yang bukan mahram didakwa berada bersama-sama dalam keadaan yang menimbulkan syak kira-kira pukul 5 pagi, 16 April lalu, di bilik No. 224, sebuah hotel di Batu Feringghi di sini.

TKSU KBS mengaku tidak bersalah atas tuduhan berkhalwat. Kes akan disebut semula kalau tak silap pada 20 Jun ini.

Sementara itu, ketika ditemui di luar mahkamah, Wan Faridulhadi, peguam yang mewakili kedua pasangan ini memberitahu bahawa kedua-dua anak guamnya merupakan pasangan suami isteri.“Mereka telah bernikah di luar negara dan sedang dalam proses untuk mendaftarkan perkahwinan tersebut di dalam negara ini.

*TKSU = Timbalan Ketua Setiausaha

AKU?macam mana pun 'orang besar' ni nak sorok,akhirnya pecah juga.bila dah kena macam ni,akan keluarlah cerita-cerita yang pastinya 'panas' dan tidak enak untuk didengari.moga Allah beri petunjuk dan lindungi kita semua. amin.

ALAHAI...

6 comments:

  1. alahaiii...

    akak dah lama tak leh buka blog chempaka, sebab ada malware...tup tup hari ni dpt pulak...Alhamdulillah :)

    ReplyDelete
  2. Kesiannya bila isteri dan anak2 tahu kisah bapanya ini.

    ReplyDelete
  3. kak kasih: t kasih dtg.tak tahulah pulak apa ke benda tu.nnti sya skodeng tya kt kengkwn.apa pulak tu kan..

    ReplyDelete
  4. nieda: tulah kan...mungkin time buat tu terlupa status diri agaknya.dh jadi,apa lagi yg diharap?kemaafan dan pengertian daripada hati2 yg dikecewakan

    ReplyDelete
  5. kenapa lah kementerian punya orang suka kawin senyap-senyap? last-last kantoi ye.

    ReplyDelete
  6. sebabnya diorg tu bukan muda lagi.official wife semua org knl,pastu tk nk tnjuk depan2.byk hati nk jaga tapi selera mmg tak dpat nak jagakan,maka jadi macam ni.apa yg penting nak jaga nama,pangkat dn kedudukan di mata pndagn org ramai.

    ReplyDelete

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala