pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Sunday, April 17, 2011

CERITA UniFi LAGI SEKALI

Assalammualaikum semua...

rasanya hari ni pun aku sekali lagi cerita pasal Unifi ni.hish bukanlah nak bodek unifi ni...hihiii tapi sekadar nak berkongsi info yang aku ada.untuk kalian di luar sana dan juga kepada temanku, http://cendanakasih.blogspot.com.-nilah infonya...cewah macam aku pulak yang jadi duta Unifi ni.

Unifi,penggunaan internet jalur lebar dengan menggunakan fibre optik berkelajuan tinggi.ia ditawarkan sebanyak 3 pakej.:

1. berkelajuan untuk 20 Mbps iaitu sebanyak RM249 sebulan
2. berkelajuan untuk 10 Mbps iaitu sebanyak RM199 sebulan
3. berkelajuan untuk 4 Mbps iaitu sebanyak RM149 sebulan

penggunaanya di rumah membolehkan internet wifi dilakukan selama 24 jam!yang penting paswordnya tidak didedah untuk semua.

selain itu Unifi menawarkan 13 free channel TV dan 23 channel berbayar di samping Video on Demand yang dikenakan bayaran Rm per movie yang dilanggan.

untuk sebulan percubaan ini diberikan 48 channel kepada pengguna untuk menikmati servis Unifi.menurut kata konduktor yang pasang ni,kalau hujan pun channel TV masih boleh diperolehi tidaklah hilang siaran seperti Astro.AKU?siaran TV banyak mana pun aku tetap tidak terlayan.cukup sekadar kualiti gambarnya nyata lebih baik dan pencapaian wifi yang laju.

ALAHAI...

2 comments:

  1. ooo...inilah dia Unify yer... kitanya mahal gak ler kan... tp kalo laju apa salahnya..

    ReplyDelete
  2. laju tu stkat ni mmg laju la.uplod gbr skjp je.tak tahu lae esk2 cam ner.hrp oklah.mahal? entahlah.klu biasa aku pkai brodband tu=rm70.pastu + tepon rumah=60-70 sebulan,pi mai-pi mai lebih kurang jelah.dptlah xtra gbr tv cntk dr sblum.

    ReplyDelete

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala