pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Tuesday, December 21, 2010

DIVIDEN ASB, JOM KITA UPDATE!

(GAMBAR:YBhg Tan Sri Ahmad Sarji bin Abdul Hamid,dan YBhg Tan Sri Dato’ Hamad Kama Piah bin Che Othman sewaktu mengisytiharkan dividen ASB)kepada pemegang-pemegang ASB,inilah dividen dan bonus tahun ini yang telah diisytiharkan hari ni tadi.untuk pengiraan dividen ASB 2010 7.50 sen dan bonus 1.25 sen.berbanding tahun lepas sekadar dividen 7.30 sen dan bonus 1.25 sen.kira-kira ada sedikit peningkatan dan kira ada untung sikitlah!

jadi,apa lagi,ambik buku dan kira sendiri berapa yang dapat!.pengiraan hanya akan diambil kira kepada simpanan yang tetap dalam jangka masa setahun.kalau selalu keluar dan masuk tu...ada sikit kureng kut! rasanya,ini sahaja cara untuk melindungi kepentingan kita orang Melayu.sama-sama kita menyokong dan pastinya tak rugi untuk menyimpan di ASB selain alternatif simpanan lain yang boleh dibuat.

ALAHAI...

2 comments:

  1. alhamdulillah.. ada lebihan awal tahun dpn..

    ReplyDelete
  2. yelah dapat jugak jd modal untuk sek bukak ni nanti atau pun di masa perlu.

    ReplyDelete

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala