pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Thursday, August 25, 2011

MANA-MANA ORANG DAH MULA RAMAI,BIASALAH KL

Assalammualaikum semua pengunjung CITH...

ada yang dah mula bercuti?atau ada yang dah mula bertolak balik ke kampung halaman?maklumlah mood raya dah datang.mana-mana je orang bercakap pasal raya.sampaikan Sakinah di sekolah tadi kata;" ma,cikgu kata esok boleh nak datang atau pun sapa tak nak datang pun boleh..." emm...ni memang dah kes dah nampak anak bulan dah!

CITH baru balik dari 2 bank di sini.satunya CIMB dan satu lagi Bank Islam.nak cakap ni,adoh...punya ramai orang di bank hari ni.mesin ATM pun jadi semput nak keluar duit sampaikan duit yang ada pun hanya not RM10 sahaja.not RM50 dah habis! kalau nak ke kaunter pulak?memang dah ramai.nombor giliran pun dah banyak.

CITH pergi bank kedua pun sama jugak situasinya.mana-mana jelah hari ni ramai orang.jalan raya dah mula sesak.tak tahulah sesak sebab nak balik kampung ke? (tapi macam awal lagi...),sesak sebab orang nak keluar shoping ke?...emm...tak fahamlah CITH. apa yang pasti mana-mana je hari ni memang dah ramai orang.esok? rasanya pun keadaan yang sama juga...

CITH:biasalahkan...KL-tak jem,tak sah!

ALAHAI...

1 comment:

  1. tambah2 minggu akhir ramadhan skrg
    confirm sesak memanjang

    ReplyDelete

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala