pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Wednesday, August 17, 2011

POPIA PAK YA SETAHUN SEKALI PASTI NAK KENA

Assalammualaikum semua pengunjung CITH...

sekali lagi CITH masukkan entri pasal popia Pak Ya Power ni.tahun lepas bulan puasa pun dah ada tapi tahun ni nak masuk jugak! yelah memang setahun sekali saja yang CITH dapat merasanya.jadinya,popia ni memang eksklusif bila datang bulan puasa.Ahad lepas kebetulan ke PARAM Kg Pandan,CITH dan Kak Cik turut menunaikan misi mencari popia Pak Ya.maknanya setahun sekali memang nak pekena popia ni.macam biasa,benda yang eksklusif ni memang ramai lah yang berhajat.jadinya kena datang awal,tidak sure kena beratur ambik nombor!rezeki CITH hari tu sampai awal pukul 3.30 walaupun kena beratur tapi taklah panjang sangat!harga?popia Pak Ya masih kekalkan harga yang sama iaitu 1=RM 1.jadinya petang tu CITH beli 2 yang goreng dan 1 yang basah.dua beradik ni memang tak minat kuih macam ni.jadinya CITH sorang ajelah yang perabiskannya..hihi..

2 comments:

  1. jauh benaw ler aku nk ke kampung pandan tu...takpe laa...aku buat jer sendrii...

    ReplyDelete
  2. dulu waktu dudk kat desa pandan selalu gak Nanny tgk org beratur panjang semata2 nk beli popia nih...sedap sangat ker??

    ReplyDelete

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala