pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Tuesday, June 28, 2011

SANTUARI GAJAH DI KUALA GANDAH

Assalammualaikum semua...ni entri masa CITH on the way nak ke Bukit Tinggi hari tu.kami bertolak dari KL pukul 9 pagi.memandangkan hotel hanya boleh check in pukul 3 petang,maka kami terlebih dulu membuat 2 siri lawatan haiwan pada hari tersebut.
lokasi pertama; kami ke Santuari Gajah di Kuala Gandah,Lanchang Pahang.dah namanya tempat gajah jadinya memang tengok gajah lah di sini.untuk pengetahuan tiada bayaran dikenakan di sini.hanya untuk tabung donation sekiranya berminat.masa kami sampai tu,segala aktiviti berkenaan dengan gajah belum dimulakan lagi.kami sampai pukul 11 pagi.aktiviti bermula jam 2 petang.jadinya hanya tengok gajah sahajalah.nak tunggu-buang masa pulak rasanya.

apa aktivitinya?CITH difahamkan,ada acara mandi gajah,naik gajah,pertunjukkan gajah dan sebagainya.selain tu,di sini jugak kalau yang datang tu nak berpicnic ke,boleh juga di sini.ada banyak bangku dan pondok disediakan.(gajah tanpa ekor-kene gigit dengan harimau masa kecik dulu)
(take 5 makan paddle pop)(pas untuk tanda melawat sahaja)

2 comments:

  1. nasib baik kamu bagitau bukak pukul 2.00 petang..tak yahlah gi pepagi ke situ

    ReplyDelete
  2. mmg pun kak.klu dtg pagi tu just tengok gajah,pastu gajah tgok kita..hihii.nak beraktiviti ngan gajah stat kul 2 ptg.

    ReplyDelete

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala