pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
There was an error in this gadget

Wednesday, June 1, 2011

SALIH YAACOB LELAKI LUAR BIASA DI MALAYSIA

Assalammualaikum semua...

(foto oleh GOOGLE.COM)rasanya masih belum terlambat untuk CITH ucapkan salam tahniah kepada Abang Jem@Salih Yaacob atas pengenapan kuotanya sebagai seorang lelaki.walaupun dia tak mungkin kenal CITH,tapi kita semua kenal dia kan.dia orang fofular!

entahlah,mulanya CITH tak ambil kisah sangat pasal cerita dia,yelah sebab dia tak ada kena mengena dengan CITH kan.tapi bila bukak je FB banyaknya komen daripada kawan-kawan tentang cerita ini.

ini adalah sebahagian yang CITH ambil daripada status kawan-kawan:
*Sebut nama Salih Yaakob pun tak boleh! Orang pompuan sensetif dia tak tentu benda...

*Salleh Yaakub bernikah kali yang keempat...memg luar biasa namun semuanya ketentuan adalah darinya.

*walaupun Abg Jem tk knl aku- blh ke aku ucapkan tahniah kat dia atas pengenapan kuotanya itu?atau nak ucap apa? emmm.


memang semenjak beliau mengumumkan akan berkahwin untuk kali yang ke4,sejak itulah dia menjadi lelaki luar biasa.ceritanya menghiasi ruang akhbar sampaikan para ustaz kat negara kita pun terpaksa mencelah di tengah-tengahnya.memang luar biasa!!!

apa tak luar biasanya-DIA sorang je yang berani buat pendedahan terbuka macam tu-kawin tak sorok-sorok siap buat majlis meriah bagainya.rasanya di negara kita ni memang rekod luar biasa tu dia yang pegang!

AKU?tak apalah-selagi semua pihak iaitu anak dan semua isteri diberikan perhatian,kasih sayang,pendidikan,penghidupan yang secukup dan setara semuanya,kira dia memang luar biasa.KEADILAN? usah dipersoalkan sebab itu adalah rahsia hati.hanya hati yang mampu bicara pasal keadilan itu.selebihnya DIA jua yang mahu ketahui.

ALAHAI...

6 comments:

  1. dia beruntung sbb semua bininya orang ado2.. anak datok, ahli perniagaan, sedangkan dia? ermmm... nasib lah... isterinya kejar payung emas di syurga, dia tu kejo apa lah ye?? kahkahkah

    ReplyDelete
  2. Kita tak sekuat isteri2 nya dan tak mahu diuji sebegitu..

    ReplyDelete
  3. kasih:btul,dia luar biasa.tak semua di m;sia leh buat cam dia.

    CK: aduh...payung emas? no komen.dia kejar apa ye....tu tahu2 sdnri udah ler..kome ni...

    Nieda: samalah kak...

    ReplyDelete
  4. xpa la sekurang2 dgn isteri ke-4 tamat la pencarian salih yaakub selama ni..maka boleh dianggap perkahwinan terakhir beliau sebab lepas 4 tak akan ada ke-5 lg dah.. apa2 pun tahniah salih yaakub

    ReplyDelete
  5. biasala, kalo dh berduit xde masalah.. sapa2 la pengalaman member2 bila dh ada bini dua, ending dia akan jd 4, kalo x jd 4 pun akan pasang cita2 juga...kalo dah mula kahwin dua akan jd 3, sebab jd 3 bila dh ada pengalaman kahwin kali ke-2, bila dh ada 3 dia akan jd 4, org kata dh alang2 bg la cukup 4 trus...

    ReplyDelete

Blog Archive

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali

lalala