pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
There was an error in this gadget

Tuesday, October 11, 2011

APABILA KETERUJAAN DAN KEGHAIRAHAN MENJADI LESU

Assalammualaikum semua pengunjung CITH...

cuaca yang mendung sepanjang hari ini seakan menyokong perasaan dalaman CITH.apa taknya hari ni segalanya rasa lesu dan tak bertenaga.mulanya memang rasa teruja dan ghairah menanti orang tersayang balik.yelah,manusia merancang tapi DIALAH yang sebaik-baiknya dalam membuat keputusan.

pakwe CITH dah keluar dari Iraq dan kembali menyambung semula kerja-kerjanya dari UAE.menurut katanya dia nak balik terus ke KL.CITH pun rasa seronoklah.yelah dah isikan peti sejuk di rumah dengan bahan mentah yang bakal dimasak bila dia di rumah nanti.kiranya petang ni sampailah dia.emmm... alih-alih malam tadi dia beritahu tak dapat balik pulak.ada pulak 'urgent' yang perlu disiapkan.boss pulak tu tak luluskan untuk bercuti.jadinya,hampalah buat orang rumah...nasib baik CITH tak beritahu kat Sakinah lagi.

biasanya CITH suka buat kejutan pada Sakinah.bukan apa,kalau cakap awal-awal,dia memang akan mengira hari tanya bila baba dia nak balik.pastilah jawapan mengharap pada dia.budak kan,harap dia kalau dah beritahu awal tapi akhirnya tak jadi.kalau yang si kecik ni tak apa lagi,boleh simpan rahsia...haha...cakap pun belum teror sangat lagi.

tu lah,bila teruja dan keghairahan itu tiba-tiba dimusnahkan memang terasa sangat lesunya...CITH selalu pesan kat pakwe CITH agar jangan selalu cakap awal kalau sesuatu itu belum pasti lagi...huhu

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali

lalala