pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Saturday, October 29, 2011

MERANCANG PERCUTIAAN UNTUK MASA TERDEKAT

Assalammulaikum semua pengunjung CITH...selamat berhujung minggu.

semalam dapat tahu program Permata Seni Negara akan mula bergerak sebaik sahaja cuti sekolah bermula dan akan berakhir pada pertengahan Disember. huk..huk..tak berjalanlah lagi nampaknya! agrrrrrrrrrrrr.boleh rasa nak jerit sekejap!huhu...cool..cool.tarik nafas....

emmm...so malam tadi CITH bersembang dah dengan pakwe CITH-keputusan dicapai yang kami hanya pergi ke sana selepas habis program Sakinah dengan Permata Seninya.kalau kata seminggu pun,CITH tetap nak pergi sana jugak!

sebagai alternatif untuk meng'cover' perancangan cuti masa cuti sekolah nanti,maka malam tadi pakwe CITH serahkan untuk CITH menyusun program bercuti keluarga kami pada hari raya haji ni nanti.insya Allah,dia balik bercuti.

apa lagi,malam tadi sampai ke pagi tadi merisik dengan EN GOOGLE tempat-tempat yang difikirkan sesuai,dekat dan happening.cari punya cari,CITH dah boking satu malam di Legend Water Chalet Port Dickson,satu malam di K.M chalet di Kuala Sungai Baru dan satu malam lagi yang masih belum pasti.

kriteria pemilihan-swimming pool atau pantai,ada mainan untuk budak-budak dan tempat makan yang sedap.hihi...kali ni malas nak main masak-masak.pergi hanya untuk memenuhi masa keluarga sahaja.kata orang nak spend time sepenuhnya bersama anak-beranak,suami isteri.harapnya begitulah.

satu lagi yang belum pasti tu ingatnya nak ke Taiping-memenuhkan senarai zoo yang belum pernah pergi.setakat ini Zoo Melaka dan Zoo Negara je dah pergi.Zoo Taiping je yang tak pergi lagi.fridge magnet pun tak lengkap lagi ni! haha...tapi kata pakwe CITH,jauh pulak nak drive kalau setakat hari ni pergi,esok balik.emm...kita kenalah consider pada driverkan...tak pe,ada lagi senarai menunggu yang ada ni.antaranya Gambang Water City dan Genting Highlands.rupanya kat Genting pun dah ada kebun buah strawbery.bukan kat Cameron je ada.lepas tu pulak ada plan nak naik keretapi nak kasi si kecik ni rasa naik chu..chu..train...yang tulah yang belum diputuskan lagi.

harapkannya segala perancangan ini terlaksana.lepas tu ibarat duduk diam-diam,jadi driver Sakinah balik untuk hantar dan jemput dia ke latihan Permata Seni sehingga program selesai.tu yang mama nak bercuti,nak jalan tu biar mama cas semula energy...kepala mama dah bengang...

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala