pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
There was an error in this gadget

Tuesday, October 4, 2011

GARRAF CAMP,BAGHDAD IRAQ BUKAN UNTUK BERSENANG

Assalammualaikum semua pengunjung CITH...

masih ingin berkongsi kehidupan sementara pakwe CITH yang masih berada di Baghdad,Iraq.yelah,perjuangan hidup ini perlu diteruskan selagi nafas masih berdenyut.maka tuntutan kerja untuk memberi rezeki kepada keluarga tetap digalas meski pun orang kata kerja dan lokasi pakwe CITH berbahaya.hanya Allah jua tempat bergantung.

kali ini CITH nak kongsikan tempat penginapan pakwe CITH di sini.tempat ini mudah dikatakan seperti kem.apa taknya,segalanya di situ di dalam satu kawasan berpagar.di sinilah pejabat,tempat tidur,tempat makan dan tempat rehat.hidup hanya di dalam kawasan kem ini yang sentiasa ada penjaga yang menjaganya.memang tidak dapat keluar apa tah lagi kalau nak bersiar-siar di luar...hihi padamkan saja niat nak cari cenderamata...
(kata pakwe CITH,bom adalah!)

inilah sebahagian gambar yang dikirimkan oleh pakwe CITH.:

1.pemandangan dari jauh kawasan Kem Gharraf. merupakan satu kawasan kuaters menempatkan semuanya di sini.2.ini adalah deretan 'hotel' yang menjadi tempat penginapan untuk tidur dan mandi.3.yang plastik hijau tu adalah kawasan kubu yang memang tersedia rapi di setiap barisan kem.sekiranya ada serangan,maka di sinilah tempat persembunyian mereka.(mudah--mudahan dijauhkan...)
4.penjaga di sini dengan senjata avtomat 47.. 5.tetap bersedia dengan senjata AK 47.masing-masing terdiri daripada rakyat Iraq sendiri.kalau orang kita...emmm...rasanya tak mungkin kot...untuk diri CITH,terasa sedar diri bahawa;' macam ni sekali laki aku nak kasi duit kat aku'....(sentimental rasanya...)

ALAHAI...

8 comments:

  1. semoga suami chempaka selamat dan dilindungi ketika berada di sana..

    ReplyDelete
  2. NIEDA DN CHIK NA: terima kasih kak dengan doa itu.doa yg sama juga dipohon hari2.(sedih lah pulak...)

    ReplyDelete
  3. Sentiasa ucapkan terimakasih atas kasih syg yg suami curahkan. Bkn senang utk senang. Bkn senang utk berpisah dgn keluarga. Org lain nmpk seronok keje d luar negara tetapi hanya diri kita yg merasa (suami akak pon keje d
    Luar negara). Semoga ALLAH memberi ketabahan pd semua.

    ReplyDelete
  4. Risau pulak nk pegi garraf ni...semoga dri ini selamat pergi dan blik garaff ni...

    ReplyDelete
  5. Risau pulak nk pegi garraf ni...semoga dri ini selamat pergi dan blik garaff ni...

    ReplyDelete
  6. aduih hai...risau plak saya nk lpskan suami pergi ke sana june ni...Ya Allah swt lindungilah suamiku sepanjang disana....amin ya robb...

    ReplyDelete
  7. erda.. hb nk pg garraf bla? hmm... dah agak.. bila sapa2 nk pegi sana.. mesti akan survey dr google pasal live kat situ kn.. hmm.. sy pun baru dpt offer utk ke sana. tu yg duk mncari2 info nih.m tq kat CITH

    ReplyDelete

Blog Archive

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali

lalala