pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Wednesday, October 19, 2011

SELAMAT UNTUK ORANG BERDUA INI

Assalammualaikum semua pengunjung CITH...

hari ini dua orang dalam rumah CITH sama-sama berjuang untuk tujuan meraih kejayaan.seorang di sekolah,seorang lagi nun di tengah laut di Klang sana.pagi sebelum subuh tadi,pakwe CITH dan 2 orang rakannya dah menuju ke Klang untuk menjayakan misi mencari kerapu di Klang.Sakinah pulak hari ini merupakan hari terakhir untuk kertas bertulisnya iaitu BI,Arab dan PJK.

masing-masing memburu kejayaan dalam tujuan yang berbeza.pakwe CITH ni lebih kepada 'nak lepaskan gian' memegang joran.yelah dah lama sangat tangan tu tak pegang joran.skil pun dah lama berehat.kesempatan pulang bercuti ni dah awal-awal lagi dia merancang untuk melunaskan hobi yang lama terdiam.

untuk Sakinah pulak,CITH peringatkan bahawa kertas periksa hari ini adalah penutup kepada peperiksaan untuk tahun ini.yelah,esok hanyalah kertas seni visual yang pastinya tidak tertekan sangat seperti hari-hari sebelumnya.jadi,sudah semestinya hari ini kena buat sehabis baik.

hari ini,kedua-duanya mempunyai misi penting.segala bekal telah CITH siapkan untuk mereka.untuk orang memancing,CITH bekalkan nasi berlaukan sambal sardin,telur goreng,sambal belacan dan timun potong.manakala untuk orang yang exam,selain doa pastinya segala tunjuk ajar,nasihat dan petua telah diberikan.terpulang kepada tuan badan sendiri.CITH di rumah hanya mampu mendoakan kejayaan untuk mereka berdua ini...

ALAHAI...

1 comment:

  1. teringat balik zaman stadi..kalo exam msti mak buat solat hajat.. :)

    ReplyDelete

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala