pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Monday, October 24, 2011

APABILA TUAN DAN SAMSUNG PUN SAKIT SAMA

Assalammualaikum semua pengunjung CITH yang sudi datang ke sini.

rasanya sudah beberapa hari juga CITH tidak masuk ke sini.yelah,sesekali diserang sakit rasanya hilang semua kemanisan.betullah bagai dikata,kalau sihat sahaja tak ada pasang surutnya,hidup jadi bosan.begitulah dengan diri CITH yang kerdil ini.

sejak hari Rabu yang lepas sehingga ke hari ini,CITH masih dalam keadaan tak berapa nak sihat.selesama dan batuk.bila selesema tu maklumlah ajelah,hidung yang meleleh,kepala jadi sakit,badan pulak jadi lemah sahaja.pendek kata rasa nak baring bermalas-malasan.semuanya rasa tidak bersemangat.mujur juga Sakinah dah selesai exam sekolah kebangsaannya.minggu depan pulak untuk sekolah agama.harap CITH boleh pulih cepat.

Jumaat lepas,keluarga mertua datang bertandang.maklumlah Sabtu malam lepas,pakwe CITH kembali meninggalkan kami untuk balik ke 'rumah sementaranya' di Tanah Arab sana.keluarga mertua berkumpul di rumah CITH.biasalah bila dah ramai,apa lagi acaranya kalau tak masak dan masak dan masak...biasalah tu kan...semalam semuanya sudah kembali macam biasa.tinggalkan CITH bertiga dan berdua ekor di rumah ini.

satu lagi yang menambah ketidaksihatan CITH bila mana SI Samsung Galaxy CITH pulak sama "demamnya" aduh...tiba-tiba semalam seharian dia tak nak bangun-bangun.terpaksalah dibawa ke doktornya untuk diperiksa punca penyakitnya...huhu...kata doktor,sakitnya mungkin sembuh dalam 1-2 minggu lagi.sementara itu dipinjamkan CITH penggantinya yang lain.yelah,apa nak dikata semuanya kuasa DIA.tak ada siapa yang meminta untuk jadi sedemikian rupa.harap moga semuanya akan kembali baik seperti biasa.

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala