pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
There was an error in this gadget

Monday, October 17, 2011

DOA MAMA UNTUK SEMUA YANG BERGELAR ANAK

Assalammualaikum semua pengunjung CITH...

al hamdulillah dapat bertemu lagi di ruang maya ini.apa yang menarik hari ini? menarik dan mengujakan sudah pastilah tidak lain dan tidak bukan,-peperiksaan akhir tahun anak CITH hari ini dan mungkin juga anak-anak kalian sama.

untuk 2 minggu ini adalah "pertarungan kalah mati" untuk mereka.kenapa sampai begitu sekali? yelah,untuk tahun ni dah tak ada lagi exam untuk memperbaiki apa yang lemah.kalau selalu tu,bila ada yang kurang memuaskan,pastinya Sakinah akan berjanji dengan CITH; "ok ma,exam bulan depan,Ina buat lagi bagus...bla..bla..." tapi untuk kali ini,dah tak ada lagi pembetulan untuk dibuat bagi tahun 2011.seterusnya kena tunggulah tahun depan pulak.

mungkin bila berbicara pasal exam ini,ada yang rasa macam kita ni aje yang ada anak nak exam ye...macam dia sorang jelah yang ada rasa macam-macam...tak pun macam besar sangatlah exam anak dia tu ye...haha...masing-masinglah kan.lain padang lain belalang,lain orang lain ragamnya...

sebagai mama yang ber'opiskan' rumah pastinya tekanan dan harapan yang menggunung pada mereka untuk melihat kejayaan anak.mungkin kalau mereka yang keluar bekerja tu kurang sedikit rasa tekanan itu barangkali.yelah kesibukkan kerja sedikit sebanyak 'menghilangkan seketika' perasaan untuk memikirkan anak-anak berbanding yang di rumah ini.

apa-apa pun,pastinya setiap mama memang tidak lepas untuk mendoakan anak-anaknya.sementelah lagi di ketika ini.mama memang tidak pernah lupa untuk mendoakan kesihatan,ketenangan,kefahaman dan kejayaan anak-anak dalam peperiksaan mereka.begitu juga CITH doakan untuk Sakinah dan doa yang sama CITH titipkan kepada semua anak-anak kita yang menduduki peperiksaan hari ini sehingga hujung minggu depan.moga semuanya berjalan lancar.amin.

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali

lalala