pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Tuesday, October 25, 2011

IBUBAPA BIJAK ANAK MEWAH

Assalammualaikum semua pengunjung CITH.

hari ni satu lagi buku yang ingin CITH kongsi bersama kalian di sini.bagusnya masa yang tak sihat tempohari dikhatamkan semua koleksi buku yang dibeli.dapat juga mengkhatamkan 2 buah buku sekaligus.CITH kongsikan yang ini dulu.

TAJUK: IBUBAPA BIJAK ANAK MEWAH
PENULIS : AZIZI ALI DAN ZAID MOHAMAD
HARGA : RM 39.90
TERBITAN: TRUE WEALTH SDN BHD
M/SURAT : 206 ms.

APA MENARIK?

penulis buku ini antara mereka yang hebat dalam bidang masing-masing.Azizi Ali terkenal dalam bidang kewangan manakala Zaid Mohammad terkenal dalam bidang pendidikan keibubapaan.masing-masing berkongsi pengalaman tentang bagaimana tanggungjawab dan peranan ibu bapa dalam menyediakan satu kehidupan mewah untuk anak-anak.

tindakan kita ibu bapa hari ini sama ada baik atau sebaliknya sudah pasti memberi kesan kepada kehidupan masa depan anak-anak.dalam buku ini,aspek pendidikan dan kewangan disatukan menjadi faktor penting untuk kita ibu bapa ambil tahu.bukan setakat ibu bapa bijak untuk merancang pendidikan anak-anak tetapi ibu bapa bagaimana yang mampu untuk menyediakan kehidupan 'mewah' untuk anak-anak.

mewah dari erti kata yang lebih besar daripada definisi berumah besar.sebaliknya mewah dari erti kata mewah kasih sayang,mewah pendidikan,mewah kewangan,mewah keperibadian dan seterusnya.membaca buku ini memang satu yang membuka mata dan minda kita untuk berubah dan menyediakan "payung sebelum hujan".

"jika anda ingin bahagia,anda perlukan cinta.jika anda ingin menjadi kaya,anda perlu simpan.menyimpan wang adalah dasar segala aspek kewangan..." ms7.

CITH:membeli sudah,membaca pun sudah.kini masa untuk berubah...

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala