pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Thursday, January 6, 2011

SETAHUN BERTAMBAH USIAKU!

ku panjatkan segala puji-pujian hanyalah milikMU YA ALLAH.syukur padaMu Ya ALLAH masih diberi kesempatan bernafas lagi untuk usia begini.hari ni bertambah setahun lagi usia pemilik blog CHEMPAKA in the HOUSE!

dewasa? bertambah matang? tua? apa-apa ajelah gelarannya macam dalam FB ada yang mengusik-'happy birthday.,dah tua lah awak..bla..bla..'bagi aku peningkatan usia bermakna seharusnya meningkat lagi kebaikan,kejayaan,kematangan,seiring angka yang kita rasai.

seperti dalam iklan Rania Gold, USIA? HANYALAH NOMBOR.tak perlu takutkan definisi 'ketuaan' itu kerana ia pasti menjengah kita jua.nak tak nak,kita pasti laluinya.rasanya macam biasa sahaja.bila bergelumang dengan budak-budak tetap rasa muda! haha...tapi bila ke pasar ke,kedai memang secara outomatik dah bahasakan diri 'akak'.memang dah tua...

pada usia begini apa lagi yang diharap dan didoakan kalau tidak mengharapkan agar diberikan kesihatan yang baik,jodoh berkekalan sehingga akhir hayat,anak-anak yang soleh dan solehah serta kejayaaan buat anak-anak di dunia dan akhirat.moga doa ku ini Allah perkenankan.AMIN YA ROBBAL A'LAMIN.

ALAHAI...

1 comment:

  1. Hepy Birthday Pet,
    semoga panjang umur dan murah rezeki.
    Umur masih muda lagi
    Hrap dapatlah ditambah baby
    Sebagai peneman dikemudian hari

    ReplyDelete

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala