pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Saturday, October 1, 2011

UNTUK SWATARI,DI NEETA'S HERBAL MELUKIS INAI DI TANGAN

Assalammualaikum semua pengunjung CITH...selamat berhujung minggu untuk semua.

malam ni nanti bakal berlangsung Majlis Penyampaian Sijil Swatari dan Konsert Akhir Tahun.bertemakan MALAM BOLLYWOOD.jadinya bersempena tema itu nanti,petang semalam CITH 'mengada-adakan' diri untuk ke Neeta's Herbal untuk melukis inai di tangan.

sebenarnya tak terancang nak buat di kedai.ingat nak lukis je sendiri.tapi bila menemankan Kak Cik CITH untuk membuat rawatan rambut di sini,CITH pun terus terpikat nak melukis tangan di sini.

kalau diikutkan harga,sebelah tangan RM15,tapi dek sebabkan Kak Cik dah buat rawatan di sini jadi dapatlah diskaun.sebelah tangan RM10,dua tangan kenalah RM20.orang kata apa? nak merasa! hihi...kata Kak Cik; "amboi,ko beriya jadi koling ni..." haha...jangan marah ye! tahun ni semangat nak bergaya mengikut tema.

kalau tahun lepas tema arab,CITH tak dapat mengikutnya sebabkan masih menyusukan baby.(sekarang masih lagi tapi baby dah besar...kasi chance la.) lagi pun dulu masa kawin pun tak rasa berinai sakan cam ni...

selain tu,pakaian dan aksesori pun dah siap beli untuk bergaya mengikut tema...haha tengok jelah apa yang jadi malam nanti.apa yang penting,tema Bollywood pastinya menjanjikan meriahnya warna-warni malam ini.

ALAHAI...

1 comment:

  1. Thanks for sharing the good of Neeta’s Herbal. At Neeta’s Herbal, a client’s hair problems are assessed. Please feel free read another of our review at:
    http://kidbuxblog.com/herbal-therapy-for-hair-fall/

    ReplyDelete

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala