pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Friday, July 1, 2011

SELESAI,KINI AGENDA ENCIK SUAMI,BALIK KAMPUNG

Assalammualaikum semua...

al hamdulillah,selesai semua perancangan yang dibuat.hari ni nampaknya 2 kalilah CITH menempuh highway PLUS-apa taknya pagi tadi pukul 7.30 bergerak dari KL ke Melaka.habis majlis pukul 12 bergerak balik ke KL semula untuk ambil buku rekod Sakinah dan malam ni nanti sekali lagi meredah highway untuk balik kampung semula.

hah! ingin sekali CITH menarik nafas panjang ....apa taknya jarak KL-dan kampung macam dekat saja ye!nasiblah bukan CITH yang drive.tak dapat nak balik kampung terus tadi dek kerana malam ni Sakinah ada show tarian untuk meraikan pegawai pendidikan dari Sarawak yang datang ke sekolahnya.hah!!! sekali lagi ingin melepaskan kepenatan yang bersarang...aduh...berikanlah CITH kekuatan...penatnya terkejar sana sini.

malam ni balik ke kampung untuk memenuhi agenda encik suami.giliran dia pulak untuk bersama keluarganya.maklumlah,Selasa ni dah nak terbang balik..(huhu...)CITH terpaksa akur,yelah kalau minggu lepas turn kami sefamili untuk bersama dia,minggu ni biarlah dia bersama familinya pula.kalau tidak pun memang CITH tak balik kampung sepanjang ketiadaan dia di sini.

nampaknya,CITH tidak akan menulis di sini untuk hujung minggu ni.Insya Allah,bertemu kita pada hari Isnin depan,bukan apa kalau dah ada di kampung tu macam-macam aktiviti nak dibuat bersama.memang tak berkesempatan untuk "berdua" dengan laptop CITH ni.
untuk semua pengunjung yang datang ke CITH,selamat berhujung minggu,moga hujung minggu ini akan membahagiakan kalian bersama orang tersayang!

ALAHAI...

3 comments:

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala