pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
There was an error in this gadget

Thursday, June 17, 2010

CAMERON PART (II) pose saja...

cerita lagi pasal Cameron ...cerita panjang,gambar pulak emm...jangan cakaplah...Sakinah yang pegang camera sampaikan adik sepupunya pun sibuk dengan camera gak!
ini adalah rangkuman gambar-gambar yang dipetik oleh jurugambar baru nak belajar sepanjang di Cameron.kami hanya menjadi modelnya sahaja.selebihnya mereka berdualah bergilir mengambil gambar dan bergambar.Sakinah dan Arif.

gambar daripada simpanan profesional belum habis diedit lagi, jadi untuk masa ini -inilah paparan daripada hasil yang dibuat oleh kanak-kanak berusia 8 dan 5 tahun!


tak boleh tahan...ni jadi model untuk anak...hihihi
.(famili ni pun selalu tak cukup korum nak bergambar.si adik jer pose.abang sibuk nak ambik gambar)suruhlah depa ni berposing apa,boleh saja tapi hanya mereka berdua sahaja yang akan tukar-tukar jadi cameraman.si adik ni,apa sahaja yang diarahkan oleh Sakinah,dia buat ajer..begitu juga si kakak ni...ikut jer arahan adik...orang lain ajak bergambar tak nak!
gambar diambil dari dalam kereta,deretan kedai cenderamata di Tanah Rata.macam-macam ada!
bergambar ...


sempat juga berposing di tempat jualan orang asli menjual petai dan rebung.tapi Arif ni memang sporting...tengoklah muka selamba dia berpose tu...kakak kasi arahan,dia tak banyak bantah.nilah rebung yang dijual oleh orang asli di sekitar Tapah-Cameron.besar-besar.sebiji macam dalam gambar ni,dikra RM15.bila dah dikupas dan diraciknya,memang dapat banyak!

*cukup sini dulu...
ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali

lalala