pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
There was an error in this gadget

Saturday, June 12, 2010

PRE PRODUCTION KEDUA

lega dah...baru boleh tarik nafas...bukanlah tadi tak bernafas hihii...tadi busy sesangat. melayan mertua dan ipar duai dengan makan malamnyer. menguruskan budak-budak...hai, bila dah berjumpa ni,masing-masing tak ingat nak tidur pulak. excited agaknya kot...kita yang penat ni, tunggu masa jer nak zzzzzzzz.

sambil melayan siaran bola pembukaan hari ni, sempat juga goreng keropok lekor! ni tadi baru dapat stok. kakakku baru hantar.fresh from Kuantan. memang sedap. sambil tu jugak menyambung kerja-kerja memerap bahan-bahan untuk dinner esok.

memerap ayam ni aku buat dengan bahan perapan yang aku istilahkan 'semua taruh'. aku perapkan dengan garam kunyit-tu dah wajiblahkan,serai,bawang putih dan merah, sedikit rempah kari, cili kisar, sos cili dan tomato dan sedikit daun kari.ni untuk lamb pulak, aku beli jer bahan perapan yang ada jual kat Jusco tu...tak sempat nak buat sendiri. bahan-bahannya sama macam kat kedai punya. ada segala rempah ratusnya. ni sedap dimakan bersama sos lada hitam!ikan siakap pun dah siap diperap dengan bahan perapan dari Adabi.rasanya cukuplah tukan...takut pulak balik tak larat kereta nak menurun bukit....hahahaha...jumpa di Cameron. cerita dari sana pulak esok! dah nak tidur...esok nak bangun awal. plannya pukul 5 mesti dah bergerak keluar dari rumah! harapnya semua ok.

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali

lalala