pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Wednesday, March 9, 2011

BERRYGEN-COLLAGEN & BERRIES EXTRACT

Assalammualaikum semua...

dah lama sangat nak share pasal satu jenis makanan kesihatan ni.asyik pending je.time makan tu teringat nak masukkan tapi lepas tu bila disimpan balik bendanya,dah jadi lupa.

tapi hari ni berjaya jugak ...hihii..sebabnya semalam petang aku jumpa dengan 'up line' Kak Siti.dia yang ingatkan aku dah masuk cerita ni ke belum dalam blog...

kalau dulu orang kenal brand tupperware ni dengan tupperware je,tapi sekarang ni dah macam-macam ada!bukan setakat tupperware,ada kualinya,ada.barangan perawatan muka dan badan pun ada.juga untuk kegunaan cuci rumah/pakaianbahkan nilah yang aku nak cerita ni makanan tambahan.

oklah,Berrygen ni merupakan salah satu produk yang dikeluarkan oleh Tupperware kandungannya terdiri daripada blueberi,raspberi,anggur merah,oren,serat epal,pisang,ekstrak gingko biloba dan banyak lagi.pengambilannya disyorkan untuk kesihatan dan juga kecantikan dengan bahan-bahan asli tanpa memudaratkan.-Insya Allah.

BerryGen mengandungi kolagen, anti oksidan dan asid amino; nutrisi tambahan yang baik untuk kesihatan kulit dan badan.Berrygen disahkan halal oleh HALAL INDUSTRY DEVELOPMENT CORPORATION pada 15.5.2009.

bila usia semakin bertambah ni,kolegen yang ada secara semulajadi dalam tubuh kita pun dah semakin kurang,maka perlulah kita cari altenatifnya sebagai ganti.ada orang yang suntik kolegen.tapi APA DIA KOLAGEN TU? KOLAGEN merupakan sejenis protein yang bermolekul makro. Kolagen sangat penting untuk memelihara keremajaan dan keanjalan kulit. Kolagen terdapat dalam kulit, tulang dan gigi.

didatangkan dengan harga RM 199.00 sekotak.(NAK MURAH? JADI AHLI)mengandungi sebanyak 20 paket.pengambilannya sangat mudah,1 paket diminum dengan air kosong.minum 30 minit selepas makan.rasa? sedap,manis-manis buah.tak ada langsung rasa loya,atau apa-apa yang pelik.

SEKIRANYA ADA YANG BERMINAT,BOLEH HUBUNGI DI SINI.KITA SHARE SAMA-SAMA MANFAATNYA.

ALAHAI...

2 comments:

  1. salam, nk order berrygen,mcm mn??

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam.

      berrygen ini dijual under brand tupperware.harga katalog ialah RM 199.tapi kalau jadi ahli,dapat diskaun lagi.

      Delete

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala