pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Tuesday, March 8, 2011

CEMBURU PUNYA PASAL

Assalammualaikum semua...

kalau dah cemburu,semua boleh jadi kan.kalau cemburu yang bersifat positif,sudah tentu responnya positif juga.misalnya,kalau cemburu melihat orang berjaya,jawapnya kita kena berusaha bersungguh-sungguh lagi.tapi kalau cemburu bernada negatif,maka inilah yang membawa kepada kecelakaan.

laporan berita semalam dalam Berita Harian-Lelaki mati ditetak akibat cemburu

KUALA LUMPUR: Seorang lelaki tempatan berketurunan India Muslim dibunuh kejam dipercayai akibat cemburu di sebuah hotel mewah di ibu negara, pagi semalam.

Dalam kejadian jam 6.20 pagi itu, Ahmad Sharif Akhbar Shah, 26, bersama seorang wanita tidak dikenali dikatakan didatangi sekumpulan lelaki dipercayai anggota kumpulan samseng ke bilik penginapan dan berlaku pertengkaran. Mereka kemudian membelasah peniaga besi buruk itu dan menetaknya dengan parang menyebabkan mangsa mati di tempat kejadian akibat kecederaan teruk pada kepala dan mukanya. Wanita terbabit yang belum dipastikan hubungannya dengan mangsa atau kumpulan penyerang dihantar ke Hospital Kuala Lumpur (HKL) untuk rawatan lanjut.

AKU? emmm...cemburu penyakit hati yang sangat bahaya.ia perlu dilihat dalam pelbagai keadaan.TAPI yang aku tertanya sendiri,"DASYAT JUGA MAMAT NI-peniaga besi buruk mampu membuat datenya di hotel mewah...."

ALAHAI...

4 comments:

  1. peniaga besi buruk kat area rumah chik na pun kaya raya... pakai kete merc :)

    ReplyDelete
  2. betul la kekadang peniaga besi buruk lagi kaya...penyakit cemburu ni memang membahayakan bkn setakat diri sendiri tapi org lain juga jadi mangsanya.

    ReplyDelete
  3. akak follow...
    kalau sudi follow akak juga ye hihi

    ReplyDelete
  4. Chik Na: o ye? no wonderlah depa ni buat date kat hotel mewah kan...yg biasa2 ni tak main...dasat tu!yelah kje cam ni siapa sangka kan..

    Nieza:org kata,cemburu tk bertempat..

    Kasihredha: i followw...kata salih yaacob

    ReplyDelete

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala