pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Saturday, March 12, 2011

CUTI SEKOLAH,ORANG KAWIN

Assalammualaikum semua...selamat berhujung minggu,selamat cuti sekolah.

emm...nampaknya seminggu ni dapatlah kita-kita ni bak kata orang 'meluruskan badan'-berehat seketika daripada rutin hantar dan jemput anak ke sekolah.ke mana perancangan cuti sekolah ni?

bagi aku, cuti kali ni aku tak ke mana lah nampaknya.pakwe berada jauh.nak ke sana,pendek sangat cuti ni.insya Allah diizinNYA nanti cuti bulan 5 nanti baru ke sana.

untuk cuti seminggu ni,perancangan dah dibuat dengan Sakinah.plannya nak ke aquaria,nak ke national library,karaoke dan yang penting ni aku bawak dua orang ni nak pergi buat pasport.

masa-masa cuti sekolah ni jugak,majlis kawin pun banyak.semalam mertuaku ada tanya; sama ada aku nak balik kampung ke tidak.katanya majlis kawin banyak.emmm...tidaklah.bukan apa,bila pergi tanpa suami ni,banyak sangat orang nak tanya.bila kita dah jawab satu soalan,soalan lain pulak ditanya,pendek kata melarut-larut nanti.hihii...

oklah ye,aku nak keluar ni.kepada yang nak berjalan cuti ni,selamat bercuti.jaga diri dan keluarga.moga selamat semuanya.

ALAHAI...

2 comments:

  1. selamat bercuti sekolah buat chempaka .. dapat la rilex seminggu kan :D

    ReplyDelete
  2. utk chik na jugak ye.emm..dapt le rehat jap dr jd driver.tp ada benda lain pulak menunggu.hihiii

    ReplyDelete

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala