pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Thursday, March 3, 2011

SAMAN OH SAMAN JANGAN TUNGGU SAMPAI LAST MINIT LAGI

Assalammualaikum semua...

entahlah tabiat ke? atau tak sengaja ke? yang boleh dikategorikan kepada orang yang selalu suka last minit ni.

kadang tu mungkin disebabkan kesibukkan yang sentiasa mengejar diari hidup kita, membuatkan kita jadi macam ni.sampai benda yang dah banyak kali kena warning pun boleh buat leka lagi.

harapnya,10 Mac ni adalah hari yang betul-betul LAST untuk mereka yang nak jelaskan saman.jangan ada lagi last yang lain.sebabnya,kalau banyak kali dibuat macam ni nampak sangat undang-undang tidak diperkasakan dengan begitu tetap.pasal tu semua orang boleh pandang enteng!

kita nak,cakap sekali-ITULAH muktamadnya.bukan apa,inilah sahaja cara terbaik nak mengajar dan mendisplinkan segelintir rakyat Malaysia yang suka last minit!

ALAHAI...

2 comments:

  1. tu la pasal..tak adillah pada yang sebelum ni berebut-rebut bayar..kononyna mendengar rintihan..habis tu..dah bagi tempoh 6 bulan sebelum ni kan dah cukup tu..tiap2 bulan bayar duit astro, bil2 takkan takde masa nak pergi bayar sekali.. terpanjang lak komen...hehe..dr org yang takde saman

    ReplyDelete
  2. haha...betul tu Na,aku pun tk de saman ni tp tulah rasa sama cam yg ko rasa tulah..hihii

    ReplyDelete

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala