pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Friday, March 11, 2011

TSUNAMI MUSNAHKAN JEPUN

Assalamualaikum semua...

cuaca di tempatku hari ni semenjak pagi hinggalah ketika ini hujan sepanjang hari. rupanya kita di sini hanya dilanda hujan tapi jauh nun di sana-TSUNAMI melanda di bahagian utara Jepun.

gempa bumi dengan 8.9 skala richter dengan ombak setinggi 10m telah membawa satu kemusnahan yang besar ke atas Jepun dan sekaligus akan melumpuhkan seketika ekonomi negara tersebut.hari ni sahaja dilaporkan pasaran saham-saham Jepun jatuh menjunam ekoran tsunami yang berlaku.

berikutan itu beberapa negara seperti Russia, Guam, Taiwan, Filipina Indonesia, Papua New Guinea, Nauru,termasuk negara kita sendiri khususnya di pantai barat Semenanjung,Sabah,Sarawak dan beberapa negara lain telah mengeluarkan amaran berjaga-jaga terhadap ancaman Tsunami.

AKU?mudah-mudahkan Allah lindungi kita semua daripada segala musibah dan bencana.

ALAHAI...

1 comment:

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala